Kontakt

Regulamin Studia Urody Kativo

Aby nasza współpraca przebiegała sprawnie, prosimy o zapoznanie się z poniższym regulaminem dla Państwa wygody, bezpieczeństwa i komfortu.

Umawiając wizytę w salonie Studio Urody Kativo Klient akceptuje warunki niniejszego regulaminu.

  1. Wizytę prosimy umawiać telefonicznie z wyprzedzeniem, postaramy się dobrać odpowiednią dla Państwa porę dnia oraz datę.
  2. Rezerwacja usługi w Studio Urody Kativo jest równoznaczna ze złożeniem przez Klientkę/Klienta oświadczenia, iż nie ma żadnych przeciwwskazań zdrowotnych do korzystania z usług oferowanych przez salon.
  3. Ceny zawarte w cenniku i na stronie internetowej nie są ofertą handlową i mogą ulec zmianie.
  4. Studio Urody Kativo nie ponosi odpowiedzialności za niezapoznanie się przez Klienta z cennikiem.
  5. Klient ma obowiązek stosowania się do zaleceń poza biegowych, zgodnie z instrukcją przekazaną podczas zabiegu przez pracownika Studia Urody Kativo. Tylko właściwa pielęgnacja i stosowanie się do zaleceń może gwarantować najlepsze rezultaty i efekty po wykonanej usłudze.
  6. W uzasadnionych przypadkach, w szczególności w razie wątpliwości co do bezpieczeństwa przeprowadzenia zabiegu, pracownik Studia Urody Kativo ma prawo odmówić jego przeprowadzenia lub zmienić termin rezerwacji.
  7. Promocje i rabaty nie łączą się.
  8. Za przedmioty pozostawione na terenie Studia Urody Kativo , salon nie ponosi żadnej odpowiedzialności.
  9. Za usługi świadczone w Studio Urody Kativo można płacić gotówką lub kartą płatniczą.
  10. Wizyta może zostać umówiona telefonicznie lub osobiście. Na zarezerwowane wizyty należy zgłaszać się o wyznaczonej godzinie. W przypadku znacznego spóźnienia na zabieg, może nastąpić konieczność skrócenia zabiegu lub odmowa jego wykonania.
    Spóźnienia powyżej 15 minut będą skutkowały nie wykonaniem usługi.
  11. Udostępnianie danych osobowych i numerów telefonu przez Klientów przy rejestracji jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych przez Salon , zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
  12. Informujemy, że obszar studia objęty jest monitoringiem.
  13. Monitoring wprowadzono w celu zapewnienia bezpieczeństwa pracowników, klientów i ochrony mienia na podstawie prawnie uzasadnionego interesu realizowanego przez administratora (art. 6 pkt 1 lit. f RODO).
  14. Korzystanie z urządzeń Studia Urody Kativo bez zgody personelu jest zakazane. Za uszkodzenie sprzętów, koszty ponosi osoba która go uszkodziła.
  15. Klient ma prawo złożyć reklamację dotyczącą korzystania z usług w Studio Urody Kativo niezwłocznie po zauważeniu wady, nie później niż 3 dni od daty wizyty. Bez wcześniejszych poprawek w innym salonie.

    Reklamację Klient składa osobiście w Salonie.
    Personel na rozpatrzenie reklamacji ma 14 dni, natomiast dokładamy wszelkich starań, żeby rozpatrzenie i pomoc była jak najszybciej wykonana po zgłoszeniu problemu.

  16. Na wiadomości odpisujemy tylko w godzinach pracy. Zawsze staramy się odpisywać jak najszybciej.
  17. Zapisy na godziny wcześniejsze i późniejsze możliwe są z 50% dopłatą, w przypadku rezerwacji takiego “specjalnego” terminu konieczna jest przedpłata gotówkowa (tzn. niedziele, święta, inne okoliczności).
  18. Prosimy o nie spożywanie posiłków, podczas usługi oraz na terenie Studia Urody Kativo.
  19. Karty lojalnościowe podbijane są tylko i wyłącznie w dniu wykonania usługi, nie wstecz oraz w kolejności.
  20. Fryzjer ma prawo odmówić usługi, podczas gdy dziecko nie chce współpracować z rodzicem i fryzjerem.
  21. Przy zapisach na manicure, Panie które chcą mieć wykonane wszelkiego rodzaju zdobienia (w tym french bądź baby boomer) muszą taki fakt zgłosić wcześniej w celu możliwości dostosowania czasu, który ma zostać przeznaczony na wykonanie usługi.