Aby nasza współpraca przebiegała sprawnie, prosimy o zapoznanie się z poniższym regulaminem dla Państwa wygody, bezpieczeństwa i komfortu.
Umawiając wizytę w salonie Studio Urody Kativo Klient akceptuje warunki niniejszego regulaminu.
- Wizytę prosimy umawiać telefonicznie z wyprzedzeniem, postaramy się dobrać odpowiednią dla Państwa porę dnia oraz datę.
- Rezerwacja usługi w Studio Urody Kativo jest równoznaczna ze złożeniem przez Klientkę/Klienta oświadczenia, iż nie ma żadnych przeciwwskazań zdrowotnych do korzystania z usług oferowanych przez salon.
- Ceny zawarte w cenniku i na stronie internetowej nie są ofertą handlową i mogą ulec zmianie.
- Studio Urody Kativo nie ponosi odpowiedzialności za niezapoznanie się przez Klienta z cennikiem.
- Klient ma obowiązek stosowania się do zaleceń poza biegowych, zgodnie z instrukcją przekazaną podczas zabiegu przez pracownika Studia Urody Kativo. Tylko właściwa pielęgnacja i stosowanie się do zaleceń może gwarantować najlepsze rezultaty i efekty po wykonanej usłudze.
- W uzasadnionych przypadkach, w szczególności w razie wątpliwości co do bezpieczeństwa przeprowadzenia zabiegu, pracownik Studia Urody Kativo ma prawo odmówić jego przeprowadzenia lub zmienić termin rezerwacji.
- Promocje i rabaty nie łączą się.
- Za przedmioty pozostawione na terenie Studia Urody Kativo , salon nie ponosi żadnej odpowiedzialności.
- Za usługi świadczone w Studio Urody Kativo można płacić gotówką lub kartą płatniczą.
- Wizyta może zostać umówiona telefonicznie lub osobiście. Na zarezerwowane wizyty należy zgłaszać się o wyznaczonej godzinie. W przypadku znacznego spóźnienia na zabieg, może nastąpić konieczność skrócenia zabiegu lub odmowa jego wykonania.
Spóźnienia powyżej 15 minut będą skutkowały nie wykonaniem usługi. - Udostępnianie danych osobowych i numerów telefonu przez Klientów przy rejestracji jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych przez Salon , zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
- Informujemy, że obszar studia objęty jest monitoringiem.
- Monitoring wprowadzono w celu zapewnienia bezpieczeństwa pracowników, klientów i ochrony mienia na podstawie prawnie uzasadnionego interesu realizowanego przez administratora (art. 6 pkt 1 lit. f RODO).
- Korzystanie z urządzeń Studia Urody Kativo bez zgody personelu jest zakazane. Za uszkodzenie sprzętów, koszty ponosi osoba która go uszkodziła.
- Klient ma prawo złożyć reklamację dotyczącą korzystania z usług w Studio Urody Kativo niezwłocznie po zauważeniu wady, nie później niż 3 dni od daty wizyty. Bez wcześniejszych poprawek w innym salonie.
Reklamację Klient składa osobiście w Salonie.
Personel na rozpatrzenie reklamacji ma 14 dni, natomiast dokładamy wszelkich starań, żeby rozpatrzenie i pomoc była jak najszybciej wykonana po zgłoszeniu problemu.
- Na wiadomości odpisujemy tylko w godzinach pracy. Zawsze staramy się odpisywać jak najszybciej.
- Zapisy na godziny wcześniejsze i późniejsze możliwe są z 50% dopłatą, w przypadku rezerwacji takiego “specjalnego” terminu konieczna jest przedpłata gotówkowa (tzn. niedziele, święta, inne okoliczności).
- Prosimy o nie spożywanie posiłków, podczas usługi oraz na terenie Studia Urody Kativo.
- Karty lojalnościowe podbijane są tylko i wyłącznie w dniu wykonania usługi, nie wstecz oraz w kolejności.
- Fryzjer ma prawo odmówić usługi, podczas gdy dziecko nie chce współpracować z rodzicem i fryzjerem.
- Przy zapisach na manicure, Panie które chcą mieć wykonane wszelkiego rodzaju zdobienia (w tym french bądź baby boomer) muszą taki fakt zgłosić wcześniej w celu możliwości dostosowania czasu, który ma zostać przeznaczony na wykonanie usługi.